ماژول جدول های بلوکی ویتایگر (شبیه به اکسل)

شما می توانید اطلاعات خود را به طور نامحدود در نرم افزار CRM ذخیره کنید. اما اگر بخواهید جدول هایی از اطلاعات ثبت شده داشته باشید چطور؟ برای این کار در ویتایگر 6 باید از ماژول جدول های بلوکی ویتایگر استفاده کنید.

جدول های بلوکی ویتایگر یکی از ماژول های بسیار کارآمد برای ویتایگر 6 است. با این ماژول می توانید از فیلدها جدول هایی مانند جدول های ایجادشده در اکسل، با سطرها و ستون های یک بلوک، طراحی کنید. می توانید هر بلوک را با مجموعه مختلفی از فیلدها پیکر بندی کنید. در هر ماژول می توانید چندین جدول بلوکی داشته باشید. ویرایش در هر دو نمایه های جزییات و ویرایش ممکن است.

ماژول جدول های بلوکی عملکرد درگ اند دراپ (کشیدن و رها کردن) را پشتیبانی می کند و می توانید سطرها را با کشیدن و رها کردن مجددا مرتب کنید. محاسبه مجموع کل برای فیلدهای واحد پولی یا عدد صحیح با استفاده از این ماژول در نرم افزار CRM ممکن است.

قابلیت دیگری که کارایی این ماژول را چندبرابر می کند، قابلیت یکپارچگی با ماژول PDF ساز (سازنده فایل پی دی اف) است. در نتیجه ی این یکپارچه سازی، شما می توانید بلوک ها را در فایل پی دی اف پرینت کنید.

می توانید هر خانه را به گونه ای تنظیم کنید که با اطلاعات مورد نیاز شما مانند هزینه ها، مقادیر یا حتی آدرس ها پر شود. انواع فیلدها (فهرست انتخابی، چک باکس ها، و غیره) نیز پشتیبانی می شود و لازم نیست تنها از فیلدهای متنی استفاده کنید.

بدین ترتیب می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز برای شرکت خود را در به صورت سازمان دهی شده در یک پایگاه واحد نگهداری کنید. دسترسی به این اطلاعات بسیار سریع و ساده خواهد بود.

ویژگی های کلیدی ماژول جدول های بلوکی ویتایگر:

  • امکان ساخت بلوک هایی شبیه به “اکسل”
  • امکان ساخت جدول از فیلدها و بلوک های نامحدود در هر ماژول
  • پشتیبانی از انواع فیلدها (فهرست انتخابی، فیلدهای کمبو باکس، واحد پول، تاریخ، عدد صحیح، فیلدهای مرتبط، چک باکس و غیره)
  • پشتیبانی از زیر مجموعه های لیست انتخاب و مجوزهای استاندارد ویتایگر
  • پشتیبانی از قابلیت hover و ویرایش کامل
  • مشاهده تغییرات بلوک جدول در بخش “به روز رسانی”
  • یکپارچگی با PDF  ساز و امکان گرفتم خروجی PDF از جدول ها
  • پشتیبانی از مدیریت ماژول
  • سازگار با ویتایگر 6
0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

نسخه ویتایگر

ویتایگر 6.x, ویتایگر 7.x

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماژول جدول های بلوکی ویتایگر (شبیه به اکسل)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *